Ez valami csodálatos itt, de a kijutás persze nem ment egyszerűen, ahogy azt már megszokhattam, megint kalamajkába keveredtem...

A részletek később, most csak egy kis előzetes képekben...

 

Oroszlánsétára várva...

 

Hát igen, a jobboldali közlekedés és a jobbkormányos autó nekem elég új volt... egy-két adrenalinsokk után azért meg lehet szokni...

 

 

 

 

 

 

És a jövőbeli otthonom valahol itt...

 

 

 

 

 

 

 

Marhahangosak!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Elcsíptem! Egy kis sültkrumpli csodákra képes néhanap! :-)

 

 

 

 

 

 

 

A kedvenc fotóm és a kedvenc mauritiusi barátom! :-D

 

 

 

 

 

 

 

Cicus a Safarin...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Krokiparkban voltunk, krokihúst ettünk. éééés fincsi volt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha már ebéd: füstölt marlin pálma szíve salátával. Mauritiusi luxuskaja. Egyre jobban szeretem a halat!!!

 

 

 

 

 

Ők a másik nagy kedvenceim itt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és a beszámoló HAMAROSAN...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bejci.blog.hu/api/trackback/id/tr651491216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galeri 2009.11.27. 20:34:26

Nem hiszem el!!! Komolyan oroszlánokat meg óriási teknősöket simiztél!!!Én is akarok!!!:-(
süti beállítások módosítása